Průběh objednávky a obchodní podmínky


<< zpět


Celou objednávkou Vás provede náš systém na internetových stránkách.
Zeptá se Vás na údaje, které se mají vytisknout a na počty kusů, které potřebujete. Následně Vám vše spočítá a pak Vám nabídne možnost objednání. Jasně Vás upozorní, až budete odesílat závaznou objednávku. Do té doby si můžete vše znovu a znovu upravovat, dokud nebudete spokojeni.

Pro objednání svatebních oznámení a novoročenek bez tisku využijte prosím náš e-mail či telefon. Možný je také osobní odběr v naší firmě.

Při objednávce s dotiskem Vašeho textu přijímáme objednávky na náš e-mail, nebo prostřednictvím našeho online obchodu.

Dotisk je prováděn na vysoce profesionálních tiskárnách na bázi tuhých inkoustů.

Korekturu Vám zašleme emailem do 3 pracovních dnů ve formátu PDF.Jakmile korekturu odsouhlasíte prostřednictvím e-mailu, Vaše objednávka bude dána do výroby a do 5 pracovních dnů ode dne potvrzení korektury Vám ji odešleme, nebo si ji můžete osobně vyzvednout v naší firmě (Průběžná 540, Jesenice 252 42).
Odsouhlasením korektury potvrzujete jak celkovou cenu Vaší zakázky, tak i závaznou objednávku. Korektury ke schválení se připravují z Vámi zaslané objednávky, proto její kontrole věnujte zvýšenou pozornost. Odsouhlasená korektura bude sloužit jako podklad pro výrobu a je směrodatná.

Pokud si zakázku vyzvednete osobně ve firmě, platba proběhne v hotovosti.

V případě, že Vám bude zaslána prostřednictvím České pošty a.s. formou obchodního balíku, platba probíhá na dobírku. Doba doručení zásilky dle přepravních podmínek České pošty a.s. . Cena poštovného je 130 Kč včetně DPH. U některých svatebních oznámení bude vyžadována platba předem - po schválení textové korektury.

Ceny svatebního oznámení jsou uváděny na našich stránkách včetně DPH.

U novoročenek jsou ceny uvedené bez DPH.

Novoročenky a svatební oznámení dodáváme rozložené, nezkompletované. V případě zájmu o kompletaci nás kontaktujte.

Obálky na všechny naše výrobky jsou již zahrnuty v ceně produktu.