Průběh objednávky a obchodní podmínky


<< zpět


Celou objednávkou Vás provede náš systém na internetových stránkách.
Zeptá se Vás na údaje, které se mají vytisknout a na počty kusů, které potřebujete. Následně Vám vše spočítá a pak Vám nabídne možnost objednání. Jasně Vás upozorní, až budete odesílat závaznou objednávku. Do té doby si můžete vše znovu a znovu upravovat, dokud nebudete spokojeni.

Pro objednání svatebních oznámení bez tisku využijte prosím náš e-mail či telefon. Možný je také osobní odběr v naší firmě.
Při objednávce s dotiskem Vašeho textu přijímáme objednávky na e-mail, nebo prostřednictvím online obchodu.
Digitální tisk je prováděn na vysoce profesionálních tiskárnách.

Do 3 pracovních dnů Vám zašleme emailem ve formátu PDF textovou korekturu. Jakmile korekturu odsouhlasíte prostřednictvím e-mailu, zasíláme platební údaje pro úhradu zakázky před tiskem. Když je částka uhrazená, Vaši zakázku dáváme do výroby a do 5 pracovních dnů, ode dne potvrzení korektury, odesíláme.

Pokud si zakázku vyzvednete osobně ve firmě, platba proběhne v hotovosti.

Odsouhlasením korektury potvrzujete jak celkovou cenu Vaší zakázky, tak i závaznou objednávku. Korektury ke schválení se připravují z Vámi zaslané objednávky, proto její kontrole věnujte zvýšenou pozornost. Odsouhlasená korektura bude sloužit jako podklad pro výrobu a je směrodatná.

Zboží bude zasláno prostřednictvím PPL dopravce. Doba doručení zásilky dle přepravních podmínek PPL.
Cena poštovného, včetně expedičních nákladů, je 148 Kč včetně DPH.
Ceny svatebního oznámení jsou uváděny na našich stránkách včetně DPH.

Svatební oznámení dodáváme rozložené, nezkompletované. V případě zájmu o kompletaci nás kontaktujte.

Obálky na všechny naše výrobky jsou již zahrnuty v ceně produktu.